Persoonlijke gegevens
In de Self-service zone kan u uw persoonlijke gegevens, zoals uw e-mailadres, telefoonnummer en wettelijk adres bijwerken. Financiële instellingen zijn verplicht om de gegevens van hun cliënten actueel te houden. Naast die wettelijke vereiste, is het ook essentieel voor een vlotte communicatie tussen u en uw bank. Verouderde of onjuiste informatie kan leiden tot administratieve problemen die makkelijk te vermijden zijn.
Beleggingen
Via de Self-service zone kan u zich makkelijk inschrijven op aandeelhoudersvergaderingen, de valuta van uitbetalingen vanaf uw effectenrekening wijzigen en zelfs beleggen voor uw pensioen. Deze links brengen u rechtstreeks naar de relevante pagina in Online Banking, zodat u meteen aan de slag kan.
Rekeningen en limieten
In dit gedeelte kunt u eenvoudig een verzoek indienen om een rekening te sluiten. Wil u weten welke limieten van toepassing zijn op uw transacties? Ook die vindt u in deze rubriek, of het nu gaat om uw online betalingen en beleggingen, uw transacties in de MyBank-app of voor uw debet- of kredietkaart.
Betaalkaarten
U kan ook uw debet- en kredietkaarten veilig beheren. U kan een nieuwe kaart en een nieuwe pincode aanvragen, kaarten deblokkeren en contactloze betalingen activeren of deactiveren. Op die manier kan u uw kaarten gebruiken volgens uw persoonlijke behoeften en voorkeuren.
Digipass en online toegang
Geeft uw digipass aan dat de batterij bijna leeg is? Werd het scherm onleesbaar of is uw digipass geblokkeerd? In de Self-service zone kan u een aanvraag versturen om uw digipass te vervangen of te deblokkeren en om toegang te krijgen tot Online Banking. Deze functies zorgen ervoor dat u verbonden blijft, zodat u zonder gedoe uw bankzaken online kan blijven regelen.
Certificaten en documenten
Een duplicaat van uw rekeningafschrift nodig? Of een solvabiliteitsattest of ander document dat betrekking heeft op uw financiële situatie of effectenrekening? Ook dat kan u via de Self-service zone snel en gemakkelijk regelen.
Waar vind ik de Self-service zone?
Deze is toegankelijk op drie manieren:
- Via de website kan u diverse handelingen uitvoeren waarvoor u zich niet hoeft te identificeren. Voor andere handelingen wordt u doorgeleid naar Online Banking of de My Bank-app, waar u uw toegangscodes nodig heeft om verder te gaan.
- Online Banking biedt volledige toegang tot alle functies.
- De My Bank-app biedt een beperkte selectie van diensten, maar is nog steeds praktisch voor bepaalde dagelijkse transacties.
Met de Self-service zone van Deutsche Bank heeft u 24/7 toegang tot uw bankdiensten, zonder afhankelijk te zijn van de openingstijden van uw Advisory Center. Dankzij deze flexibiliteit kan u uw financiën in uw eigen tempo beheren, terwijl de veiligheid en vertrouwelijkheid van uw transacties gewaarborgd blijven.
Ontvang het belangrijkste financiële nieuws per e-mail
Nog geen cliënt? Blijf toch op de hoogte over onze beleggingsopportuniteiten en nieuwigheden binnen onze beleggingsdiensten.
U kunt op elk moment uitschrijven.