Ruby probeert een nieuwe mascara.
Wollongong, Australië. Ruby, net 15 geworden, brengt een nieuwe mascara aan. Ze vindt hem goed en zet een filmpje online. Honderden followers geven direct likes en commentaar. Maar de ouders van meisjes zoals Ruby letten ook op hun online veiligheid. Hierdoor stijgt de vraag naar databeveiliging en worden er veel programmeurs opgeleid, die nieuwe algoritmes ontwikkelen die amper nog te kraken zijn. Door de bescherming van alle gegevens groeit het digitale vertrouwen bijna net zo snel als het aantal followers van Ruby. Daardoor kennen we een explosie van het online shoppen, waardoor de hele logistieke sector groeit en het aantal distributiecentra toeneemt. Op hun beurt moeten die op-en-top beveiligd worden. Digitaal en door veiligheidsagenten. Want van hieruit vertrekken alle goederen die via internet verkocht worden. Zoals het nieuwe, trendy Australische make-upmerk voor jongeren met de naam Ruby.
Om die redenen adviseren onze Private Bankers om onder andere te beleggen in de zeer veelzijdige sector van de veiligheid.
Dankzij de informatie van onze specialisten in 70 financiële centra wereldwijd, kunnen ze rechtstreeks inspelen op marktevoluties en de beste beslissingen nemen. En dat maakt een groot verschil voor uw vermogen.