DB eSafe is een digitale kluis waar u via Online Banking toegang tot hebt. Het is een opslagruimte voor documenten waarin u als cliënt allerlei bankdocumenten kan ontvangen.
FAQ's - Online & Mobile Banking
Algemeen
Wat moet ik doen om het formaat en de frequentie van mijn rekeninguittreksels te veranderen?
Wat moet ik doen om mijn rekeninguittreksels elektronisch te ontvangen?
Worden mijn uittreksels na een bepaalde tijd opgestuurd als ik ze niet download?
Hoe lang blijven mijn uittreksels bewaard in mijn Online Banking?
Hoeveel betaal ik voor mijn uittreksels?
Wat met de uittreksels van uw effectenrekening?
Wat is de itsme®-app?
Wat kan ik doen met de itsme®-app?
Inloggen
Wat heb ik nodig om toegang te krijgen tot Online Banking?
Het lukt me niet om in te loggen met mijn digipass. Waar kan ik meer uitleg of hulp vinden?
Mijn digipass werkt niet. Wat moet ik doen?
Waarom moet ik twee keer inloggen op Online Banking wanneer ik mijn digipass voor het eerst gebruik?
Wat moet ik doen als ik mijn pincode vergeten ben?
Hoe kan ik de pincode van mijn digipass wijzigen?
Mijn digipass werkt niet (of er staat op het scherm 'Low battery', 'no active digipass', toegang geblokkeerd). Wat moet ik doen?
Mijn digipass is gestolen/verloren. Wat moet ik doen?
Ik ben in het buitenland en mijn digipass is geblokkeerd. Ik vind ook mijn gebruikersnaam niet meer. Met wie moet ik contact opnemen om de digipass te deblokkeren?
Ik slaag er niet in om de inlogpagina van Online Banking te openen met de link die ik gewoonlijk gebruik. Wat moet ik doen?
Kan ik de bank contacteren voor de digipass van een andere persoon?
Veiligheid
Hoe Online Banking en MyBank in alle veiligheid gebruiken?
Kan ik vanop meerdere computers inloggen op mijn Online Banking?
Ik denk dat iemand misbruik maakt van mijn identificatiegegevens. Wat moet ik doen?
Wat als ik een vreemd scherm te zien krijg tijdens mijn Online Banking sessie?
Kan Deutsche Bank mij vragen om mijn bank- of inloggegevens voor Online Banking door te geven via telefoon?
Waaraan kan ik merken dat het inlogscherm van mijn Online Banking een frauduleus scherm is?
Hoe herken ik een frauduleuze e-mail waarmee mijn logingegevens voor Online Banking onderschept kunnen worden?
Wat moet ik doen als de informatie over mijn laatste login op Online Banking onjuist lijkt te zijn?
Wat moet ik doen bij fraude?
Zoomit
Wat is Zoomit?
Wat zijn de voordelen van Zoomit?
Hoe werkt Zoomit?
Is Zoomit veilig?
Welke type documenten kan ik ontvangen in Zoomit?
Moet ik betalen voor Zoomit?
De activatiecode van Zoomit, wat is dat en waar kan ik ze vinden?
Hoe lang blijven mijn facturen online staan in Zoomit?
Heeft de bank inzage in mijn documenten die ik ontvang via Zoomit?
Ik heb Zoomit nog nooit gebruikt en Zoomit meldt dat ik onbetaalde facturen heb.
Kan ik andere personen toegang verlenen tot mijn documenten in Zoomit?
Ik heb geen akkoord gegeven om me documenten te bezorgen in Zoomit
Zal ik nog papieren facturen blijven ontvangen als ik Zoomit gebruik?
Hoe schrijf ik me uit voor Zoomit?
Mobiele applicatie
Wat kan ik met de MyBank app doen als ik cliënt ben bij Deutsche Bank?
Wat zijn de voorwaarden om de MyBank app te kunnen gebruiken?
Ik vind de app niet in de App Store of Google Play. Waarom?
Het lukt mij niet om de app te downloaden. Waarom?
De app is niet in de taal die ik wens. Waarom?
Het lukt mij niet om een profiel aan te maken op MyBank. Waarom?
Als ik een profiel wil aanmaken en met mijn digipass wil tekenen, krijg ik een foutmelding.
Het lukt mij niet om een pincode te kiezen. Waarom?
Ik ben mijn pincode vergeten. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik inloggen op MyBank met mijn digitale vingerafdruk of met gezichtsherkenning?
Ik slaag er niet in mijn digitale vingerafdruk of de gezichtsherkenning te activeren in MyBank
Het lukt mij niet om in te loggen. Waarom?
Mijn profiel lijkt geblokkeerd. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik uitloggen?
Hoe kan ik mijn profiel verwijderen?
Ik kan mijn profielnaam niet aanpassen. Wat moet ik doen?
Mijn kredietkaarten worden niet getoond. Is dat normaal?
Mijn rekeningen worden niet allemaal getoond. Waarom?
Het totaalbedrag van mijn posities in het portefeuilleoverzicht stemt niet overeen met het totaalbedrag van diezelfde posities op mijn effectenrekening. Is dat normaal?
Ik deed onlangs een aankoop in een winkel, maar het saldo van mijn rekening wordt niet bijgewerkt in de app. Is dat normaal?
Ik deed onlangs een aankoop in een winkel, maar ik zie de transactie niet in de app. Is dat normaal?
Ik deed een overschrijving via de app, maar mijn rekeningsaldo is niet bijgewerkt. Is dat normaal?
Ik deed een overschrijving via de app, maar ik zie de verrichting niet in mijn lijst met transacties. Is dat normaal?
Wat zijn de overschrijvingslimieten in de MyBank app? Kan ik ze wijzigen?
Hoe kan ik de bankgegevens op mijn smartphone of tablet beter beveiligen?
Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn smartphone of tablet?
Wat als ik mijn smartphone of tablet aan een derde doorgeef?
Wanneer kan ik de Internet Helpdesk bereiken?
Hoe kan ik de bankgegevens op mijn smartphone beter beveiligen?
Bancontact
Is de mobiele Payconiq by Bancontact-app compatibel met Deutsche Bank?
Hoe installeer ik de Payconiq by Bancontact-app?
Hoe kan ik mijn Deutsche Bank-bankkaart in de Payconiq by Bancontact-app toevoegen?
Waar kan ik de Payconiq by Bancontact-app gebruiken?
Met welke smartphones kan ik contactloos betalen via de Payconiq by Bancontact-app?
Kan ik voor elk bedrag betalingen doen of ontvangen met de Payconiq by Bancontact-app?
DB eSafe
Wat is DB eSafe?
Wat zijn de voordelen van DB eSafe?
Wat zijn de voorwaarden om toegang te krijgen tot uw documenten in DB eSafe?
Hoeveel kost de toegang tot DB eSafe?
Waar bevindt DB eSafe zich?
Welke documenten worden in DB eSafe opgeslagen?
Word ik verwittigd als er een nieuw document in mijn DB eSafe zit?
Is DB eSafe beveiligd?
Wat kan ik doen met mijn bankdocumenten in DB eSafe?
Ik heb per ongeluk een document verwijderd. Kan ik het weer opvragen?
Hoelang blijven mijn documenten beschikbaar in DB eSafe?
Ik ben van e-mailadres veranderd. Heb ik nog toegang tot DB eSafe?
Ik ben medehouder van een rekening bij Deutsche Bank. Heb ik toegang tot DB eSafe?
Ik heb mijn rekening(en) bij Deutsche Bank gesloten. Heb ik nog toegang tot DB eSafe?
Kunnen alle cliënten toegang krijgen tot DB eSafe?
Hoe een document bekijken in uw DB eSafe?
Hoe kan ik een document in DB eSafe afdrukken?
Kan u geen antwoord vinden op uw vraag?
Self-service
Breng alle zaken met betrekking tot uw kaarten, uw rekeningen en vele andere diensten in een handomdraai in orde.