Téléphone

Deutsche Bank

Uw digipass

Met uw digipass kunt u veilig bankieren in Online Banking en op de MyBank-app van Deutsche Bank.

Veelgestelde vragen

  • Het lukt me niet om in te loggen met mijn digipass. Waar kan ik meer uitleg of hulp vinden?

  • Waarom moet ik twee keer inloggen op Online Banking wanneer ik mijn digipass voor het eerst gebruik?

  • Wat moet ik doen als ik mijn pincode vergeten ben?

  • Hoe kan ik de pincode van mijn digipass wijzigen?

  • Mijn digipass werkt niet (of er staat op het scherm 'Low battery', 'no active digipass', toegang geblokkeerd). Wat moet ik doen?

  • Mijn digipass is gestolen/verloren. Wat moet ik doen?

  • Ik ben in het buitenland en mijn digipass is geblokkeerd. Ik vind ook mijn gebruikersnaam niet meer. Met wie moet ik contact opnemen om de digipass te deblokkeren?

  • Als ik een profiel op de MyBank app wil aanmaken en met mijn digipass wil tekenen, krijg ik een foutmelding.

Een probleem met uw digipass?
Contacteer ons!

Bel ons 078 / 155 152

  • Ma - Vr : 09:00 - 21:00
  • Za - Zon : 09:00 - 17:00