Meer uitleg vindt u in de brochure die u ontving samen met uw pincode. U vindt deze brochure ook terug op onze website. U vindt er eveneens een filmpje dat u stap voor stap uitlegt wat u moet doen.
Uw digipass
Met uw digipass kunt u veilig bankieren in Online Banking en op de MyBank-app van Deutsche Bank.
Veelgestelde vragen
Het lukt me niet om in te loggen met mijn digipass. Waar kan ik meer uitleg of hulp vinden?
Waarom moet ik twee keer inloggen op Online Banking wanneer ik mijn digipass voor het eerst gebruik?
Wat moet ik doen als ik mijn pincode vergeten ben?
Hoe kan ik de pincode van mijn digipass wijzigen?
Mijn digipass werkt niet (of er staat op het scherm 'Low battery', 'no active digipass', toegang geblokkeerd). Wat moet ik doen?
Mijn digipass is gestolen/verloren. Wat moet ik doen?
Ik ben in het buitenland en mijn digipass is geblokkeerd. Ik vind ook mijn gebruikersnaam niet meer. Met wie moet ik contact opnemen om de digipass te deblokkeren?
Als ik een profiel op de MyBank app wil aanmaken en met mijn digipass wil tekenen, krijg ik een foutmelding.
Een probleem met uw digipass? Contacteer ons!
Bel ons
078 / 155 152
Ma - Vr : 09:00 - 18:00
Za - Zon : 09:00 - 17:00