Digipass geblokkeerd

Hebt u 5 keer een verkeerde pincode ingevoerd op uw digipass?

Na 5 foutieve pogingen wordt uw digipass automatisch geblokkeerd en verschijnt er een 'lock code' van 7 cijfers. U kunt uw digipass dan niet meer gebruiken. Om uw digipass te deblokkeren, bel ons op het nummer:

078 155 152

Openingsuren: van maandag tot vrijdag van 9 u. tot 21 u. en in het weekend van 9 u. tot 17 u.

    De helpdeskmedewerker zal enkele vragen stellen om u te identificeren.

    Vervolgens wordt u gevraagd naar de 'lock code' van 7 cijfers die op het scherm van uw digipass verschijnt en die u weer kunt bekijken door de digipass aan te zetten. De medewerker zal u vervolgens een 'unlock code' geven om de digipass te deblokkeren.

    Volg dan de instructies beschreven in de brochure of op onze website om uw digipass opnieuw te activeren.

      Hebt u 3 keer een verkeerde antwoordcode van de digipass ingevoerd in Online Banking?

      Om in te loggen of een transactie te ondertekenen, moet u een antwoordcode (van 8 cijfers) invoeren die door uw digipass wordt gegenereerd. Als u 3 keer een verkeerde pincode invoert, wordt uw toegang tot Online Banking om veiligheidsredenen gedurende 15 minuten geblokkeerd. Na 15 minuten kunt u opnieuw proberen met de correcte code. Als u niet kunt inloggen, bel ons op het nummer:

      078 155 152

      Openingsuren: maandag tot vrijdag bereikbaar van 9 u. tot 21 u. en in het weekend van 9 u. tot 17 u.