Management Server
Téléphone

Deutsche Bank

Met de MyBank-app van Deutsche Bank neemt u uw bankkantoor overal mee op uw smartphone of tablet. Steeds meer cliënten doen er elke dag hun voordeel mee. 10 tips & tricks om het beste uit de app te halen.


1

De app openen? Afhankelijk van uw smartphone, kunt u zich, naast de klassieke pincode, eveneens identificeren via gezichtsherkenning of uw vingerafdruk.

2

In de app vindt u sinds kort de sectie ‘Nieuws en Advies’: hier leest u alle achtergrond, analyse en duiding door onze experts.

3

Niet alleen in Online Banking, maar ook in de app kunt u nieuwe begunstigden opslaan. Die worden automatisch toegevoegd aan uw lijst met begunstigden in Online Banking.

4

In het gedeelte ‘Beleggingen’ vindt u een tabblad met een portfolio-overzicht waarmee u de verdeling van uw beleggingen grafisch weergeeft.

5

In het gedeelte ‘Info’ kunt u uw betalingslimieten per transactie en per type begunstigde raadplegen.

6

Uw gebruikersnaam voor Online Banking vergeten? Geen probleem: die vindt u op de app in het gedeelte ‘Profiel’.

7

Is uw smartphone of tablet gestolen, of bent u hem verloren? Denkt u het slachtoffer te zijn van een hacker of fraudeur? U kunt uw app onmiddellijk blokkeren door Talk & Help te bellen op 078 156 160.

8

Installeer altijd de meest recente updates om te profiteren van de nieuwste functies.

9

Nog geen profiel aangemaakt in de MyBank-app? Met uw gebruikersnaam en digipass in de aanslag is het in een handomdraai gebeurd.

10

Als u een betaling in een winkel uitvoert met uw debetkaart van Deutsche Bank, dan ziet u de transactie meteen in de app.

Heeft u MyBank nog niet op uw smartphone of tablet?

Download de jongste versie vanuit de App Store of Google Play.

Meer weten over MyBank? Krijg het antwoord op al je vragen.

Lees ook